TRABZON - BHA
Eren Bülbül’ün sosyal medya hesabından yaptığı ve yıllar sonra milyonların hafızasına kazınan “Biri de çıkıp demiyor ki Eren iyi ki varsın :)” paylaşımının üzerinden 9 yıl geçti.
24 Haziran 2017’de yapılan o paylaşımın yıl dönümünde, Türkiye’nin dört bir yanından vatandaşlar Eren’i “İyi ki varsın Eren” sözleriyle rahmet, minnet ve özlemle anıyor.
Eren Bülbül’ün hatırası, Türkiye’nin dört bir yanında yaşamaya devam ediyor.






YORUMLAR