Fenerbahçe'de Muriqi dönemi yeniden başladı
22 Haziran 2026 - 11:57
Fenerbahçe, eski golcüsü Vedat Muriqi'yi yeniden kadrosuna kattığını açıkladı. Sarı-lacivertli kulüp, Kosovalı futbolcu ve kulübü Mallorca ile anlaşmaya varıldığını duyurdu.
İSTANBUL - BHA
1994 doğumlu golcü oyuncu, kendisini 3 yıllığına Fenerbahçe’ye bağlayan sözleşmeye imza attı. Chobani Stadı’nda düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım, yöneticiler ve futbol direktörü Oğuz Çetin de katıldı.